יום ראשון, 15 במרץ 2020

טיפים לדיגים מתחילים כתחביב


האם אתה מחפש לקחת דיג כתחביב? אם כן, תצטרך לוודא שיש לך את הציוד, האביזרים והבגדים הנכונים שיעשו זאת היטב. להלן חמישה פריטים חשובים שיעזרו לך להתחיל.
1. חכה - בהחלט תצטרך חכה, אבל הדבר החשוב הוא לבחור נכון. הדברים החשובים שיש לקחת בחשבון הם איזה סוג של דיג אתה מתכוון לעשות, באיזו תדירות אתה מתכנן להשתמש בו, שוקל ואורך.
2. חוטי דיג - אם אתה משוט, אתה צריך לוודא שיש לך את הקו הנכון. פרמטרים חשובים שיש לקחת בחשבון הם אורך, החומר והמשקל של קו הדייג; חוזק שבירה, חוזק קשר, עמידות בפני UV ויכולת יציקה.
3. סלילי דייג - לאחר שתפסת את הדגים שלך, תצטרך להוציא אותו מהמים באמצעות סליל וסלגול. אלה חשובים במיוחד אם אתה מתכוון לדייג.
4.
כיסוי קשור
מדריך הקונים חלק 7 - אילו אביזרים אתם זקוקים לגיטרה שלכם
עבור גיטרה חשמלית או בס - מגבר: בלי מגבר לא תוכלו לשמוע את הגיטרה החשמלית או הבס שלכם מנגן. מגבר לגיטרה או בס חשמלי לא רק מגביר את הצליל שכבר נמצא שם - הוא למעשה מפיק אותו. טנדרים הגיטרה החשמלית אינם מרימים גלי קול אלא הגלים האלקטרו-מגנטיים הנוצרים על ידי הרטט של מיתרי הפלדה כנגד הטנדרים המגנטיים. נחלי טרוטים של דייגי זבובים - אביזרי דיג מועילים - חלק שני
הבא ברשימה יהיו ארגזי זבובים. הייתי ממליץ לך לקבל שני סוגים שונים. אחת הקופסאות תהיה בגודל גדול יותר עם כמה תאים גדולים יותר בתיבה. זה יהיה בשביל הזבובים היבשים שלך. אתה זקוק לתא גדול מכיוון שהבעיה העיקרית בזבובים יבשים היא למנוע מההאקבל שלהם להימחץ. זה לא עוזר לשמור על זבוב הצף גבוה במים. אביזרי דיג לקיאק האולטימטיבי
בדוק את אביזרי הדיג בקיאק האלה שלדעתי תתגאה בבנייתך. אם עדיין לא שינית את הקיאק שלך, אין לך מושג מה חסר לך! אביזרי דיג לטוס - חובה להתעכב כאשר דיג זבוב
יש שם אלפי אביזרי דיג לטוס. פשוט תראו בתיק של דייגים כמו במערה של אלאדין! פריטים גדולים וקטנים, נוצצים ומבריקים כמה דברים יומיומיים נפוצים ואחרים אוהבים משהו מהירח! אך האם באמת יש צורך בכל הקטעים והכל שנראה כי כל דייג מצטבר לאורך השנים? וונדרים - למרות שאינם חיוניים עבור דייגים מסוימים, עבור אותם דייגים שמתכוונים לעמוד בנהר, אדונים ישאירו אותך יבש. ישנם סגנונות שונים לבחירה ורצוי גם לחפש את הסוג שמספק בידוד נוסף.
5. פיתיון - ברור שזה מאוד חשוב ועליך לוודא שיש לך את סוג הפיתיון הנכון לסוג הדיג שאתה מתכנן לעשות. אולי תרצו לנסות זבובים מלכתחילה, אך עם הזמן אתם עשויים למצוא משהו אחר שעובד טוב יותר.
ישנם הרבה פריטים חשובים אחרים, כמובן, כולל בגדי דייג, רשתות, ארגזי פיתיון, שקיות, דבקים, צף, דוחה חרקים, לפידים ועוד ועוד.
התחל לערוך רשימה של כל מה שאתה צריך, כולל סלילי הדיג והמרבבים.
הגישו תחת: אביזרי דייג שתייגת עם: אביזרים, דייג, סירות דייג, קשרים, חכות, חמש, אגרוף מוות של חמש אצבעות, חמישה אביזרי דייגים שאולי תצטרכו, חמש ללחימה, הולך, הולך, ג, חשוב, מבט לוודא, צריך, לעשות, לדאוג, לוודא, לקחת, לקחת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה